Asciugatura à spruzzo in l'uriginale chì porta à appiccicaticciu ... Cumu cuntrullà

49 viste

Asciugatura à spruzzo in l'uriginale chì porta à appiccicaticciu ... Cumu cuntrullà

https://www.quanpinmachine.com/lpg-series-high-speed-centrifugal-spray-dryer-with-big-valume-product/

 

L'alimenti essiccati à spruzzu si dividenu in duie categurie: micca appiccicosi è appiccicosi. L'ingredienti micca appiccicosi sò faciuli da essiccà à spruzzu cù disinni simplici di asciugatrici è polveri finali à flussu liberu. Esempi di materiali micca viscosi includenu ova in polvere, latte in polvere, maltodestrine cum'è soluzione, gomme è proteine. In u casu di alimenti appiccicosi, ci sò prublemi di asciugatura in cundizioni nurmali di asciugatura à spruzzu. L'alimenti appiccicosi si attaccanu tipicamente à i muri di l'asciugatrice o diventanu alimenti appiccicosi inutili in e camere di asciugatura è i sistemi di trasportu cù prublemi operativi è bassi rendimenti di prudutti. L'alimenti chì cuntenenu zuccheru è acidu sò esempi tipici.

 

L'appiccicosità hè un fenomenu chì si incontra durante l'asciugatura di materiali alimentari ricchi di zuccheru è acidi spruzzati frequentemente. L'appiccicosità di a polvere hè una pruprietà di adesione coesiva. Pò esse spiegata in termini di adesione particella-particella (coesione) è adesione particella-parete (adesione). A misura di a forza cù a quale e particelle di polvere si leganu hè dovuta à e so proprietà interne cunnisciute cum'è coesione, furmendu grumi in u lettu di polvere. Dunque, a forza necessaria per rompe l'agglomerati di polvere deve esse più grande di a forza coesiva. L'adesione hè una pruprietà interfacciale, a tendenza di e particelle di polvere à aderisce à i muri di l'attrezzatura di asciugatura a spruzzo. A coesione è l'adesione sò parametri chjave in a cuncepimentu di e cundizioni di asciugatura. A cumpusizione superficiale di e particelle di polvere hè principalmente rispunsevule di u prublema di adesione. E tendenze di coesione è adesione di i materiali di a superficia di e particelle di polvere sò diverse. Siccomu l'asciugatura richiede una grande quantità di trasferimentu di solutu à a superficia di e particelle, hè in massa. E duie caratteristiche viscose (coesione è adesione) ponu coesiste in materiali alimentari ricchi di zuccheru essiccati a spruzzo. L'adesione trà e particelle hè a cuesione hè a furmazione di ponti liquidi fissi, ponti liquidi in muvimentu, interbloccamentu meccanicu trà e molecule è a gravità elettrostatica è ponti solidi. Cù a parete di a camera di asciugatura, e particelle di polvere si attaccanu principalmente per via di a perdita di materiale in l'asciugatura à spruzzo di zuccheru è alimenti ricchi di acidu. E sustanze pulverulente quandu sò ritenute più longu in a parete, a perdita di asciugatura.

 

Cause di l'attaccamentu:

Recuperazione di a Polvere Essiccante di Zuccheru à Spray è Alimenti Ricchi di Acidi Utilizendu a tecnulugia di essiccazione à spray, i zuccheri à bassu pesu moleculare (glucosiu, fruttosio) è l'acidi organici (citricu, malicu, tartaricu) sò assai difficiuli. L'assorbimentu d'acqua elevatu, a termoplasticità è a bassa temperatura di transizione vetrosa (Tg) contribuiscenu à u prublema di l'appiccicosità. À temperature di essiccazione à spray superiori à Tg 20°C, sti ingredienti formanu principalmente particelle morbide nantu à superfici appiccicose, pruvucendu l'appiccicosità di a polvere è a so fine cù una struttura pastosa invece di una polvere. L'alta mobilità moleculare di tali molecule hè dovuta à a so bassa temperatura di transizione vetrosa (Tg), chì porta à prublemi di appiccicosità à temperature generalmente populari in l'essiccatoi à spray. A temperatura di transizione vetrosa hè a caratteristica principale di a temperatura di transizione di fase amorfa. L'eventu di transizione vetrosa si verifica quandu un zuccheru amorfu solidu duru subisce una trasfurmazione in una fase liquida gommosa è morbida. Energia superficiale, u vetru solidu hà una bassa energia superficiale è ùn aderisce micca à superfici solide à bassa energia. In cunsequenza di a transizione da u statu vitreu à u statu gommosu (o liquidu), a superficia di u materiale pò esse alzata, è l'interazzione moleculare è di a superficia solida ponu cumincià. In una operazione di siccatura di l'alimentu, u pruduttu hè in un statu liquidu o ligatu, è per via di a rimuzione di u plastificante (acqua) u pruduttu alimentariu liquidu/ligatu diventa un statu vitreu. U materiale alimentariu resterà viscosu à alta energia se u pruduttu alimentariu ùn subisce micca una transizione da una alta temperatura di siccatura à un cambiamentu di a temperatura di vitrificazione. Se stu pruduttu alimentariu hè in cuntattu cù una superficia solida cù alta energia, si appiccicherà o si aggrapperà à ella.

 

Cuntrollu di a viscosità:

Ci hè una quantità d'approcci basati nantu à a scienza di i materiali è i prucessi per riduce a viscosità. I ​​metudi basati nantu à a scienza di i materiali includenu additivi liquidi per l'asciugatura di materiali à altu pesu moleculare per elevà a temperatura oltre a transizione vetrosa, è i metudi basati nantu à i prucessi includenu muri, fondi, ecc. di camere meccaniche.

 

 

 

 

https://www.quanpinmachine.com/

 

YANCHENG QUANPIN MACHINERY CO.. LTD
Direttore di Vendita – Stacie Tang

MP: +86 19850785582
Tel: +86 0515-69038899
E-mail: stacie@quanpinmachine.com
WhatsApp: 8615921493205
Indirizzu: Pruvincia di Jiangsu, Cina.

 


Data di publicazione: 15 di marzu di u 2025