Fattori chì influenzanu a velocità di asciugatura di l'attrezzatura di asciugatura è classificazione di l'attrezzatura di asciugatura
Riassunti:
I. Velocità di asciugatura di l'attrezzatura di asciugatura 1. Velocità di asciugatura di l'attrezzatura di asciugatura 1. unità di tempu è unità di superficia, u pesu di u materiale persu, cunnisciutu cum'è velocità di asciugatura. 2. prucessu di asciugatura (1) u periodu iniziale: un cortu periodu di tempu, per l'adattamentu di u materiale à a stessa situazione cum'è l'asciugatrice. (2) periodu di velocità costante: questa hè a velocità di asciugatura ^ un periodu di tempu, l'evaporazione di l'acqua di a superficia di u materiale, l'internu hè ghjustu abbastanza per rifornisce, cusì a superficia di u filmu d'acqua hè sempre in, è mantenuta à a temperatura di u bulbu umitu.
I. Velocità di asciugatura di l'attrezzatura di asciugatura
1. unità di tempu è unità di superficia, u pesu di u materiale persu, cunnisciutu cum'è a velocità di asciugatura.
2. Prucessu di siccatura
(1) u periodu d'iniziu: u tempu hè cortu, perchè u materiale serà adattatu à a listessa situazione cù l'asciugatrice.
(2) periodu di velocità costante: questu hè u ritmu di asciugatura ^ un grande periodu, l'evaporazione di l'acqua di a superficia di u materiale, l'internu ghjustu abbastanza per supplementà, cusì a superficia di u filmu d'acqua hè sempre in, è mantenuta à a temperatura di u bulbu umitu.
(3) Decelerazione di un periodu di tempu: in questu mumentu l'evaporazione di l'acqua, l'internu ùn pò micca esse cumpletamente rifornitu, cusì u filmu d'acqua superficiale hà cuminciatu à rompe, a velocità di asciugatura hà ancu cuminciatu à rallentà, u materiale in questu puntu hè chjamatu u puntu criticu, l'acqua cuntenuta in questu mumentu, cunnisciuta cum'è l'acqua critica.
(4) Decelerazione di a seconda fase: solu materiali densi in questa fase, perchè l'acqua ùn hè micca faciule à vene in sù; ma u materiale porosu ùn hè micca. L'evaporazione di l'acqua in u primu periodu hè principalmente realizata in superficia, è u filmu d'acqua in superficia hè cumpletamente sparitu in u secondu periodu, cusì l'acqua si diffonde in superficia in forma di vapore acqueo.
II. Fattori chì influenzanu a velocità di asciugatura à velocità costante
1. a temperatura di l'aria: s'è a temperatura aumenta, a velocità di diffusione di u sudore è a velocità di evaporazione di l'acqua aumentanu. 2. l'umidità di l'aria: à una umidità più bassa, a velocità di evaporazione di l'acqua diventa più grande.
2. Umidità di l'aria: à una umidità più bassa, a velocità di evaporazione di l'acqua diventa più grande. 3.
3. velocità di u flussu d'aria: più rapida hè a velocità, megliu hè l'effettu di u trasferimentu di massa è di calore.
4. Ritiru è indurimentu superficiale: sti dui fenomeni affettanu l'asciugatura.
III. Classificazione di l'attrezzatura di asciugatura
I materiali devenu esse eliminati u più pussibule da l'acqua in eccessu prima di entre in l'attrezzatura.
1. Asciugatrice per solidi è paste
(1) Asciugatrice à discu
(2) Asciugatrice di trasportu cù setaccio
(3) Asciugatrice rotativa
(4) Essiccatori à coclea
(5) Asciugatrici à cavalcioni
(6) Essiccatori à agitazione
(7) Essiccatori à evaporazione rapida
(8) Asciugatrice à cilindru
2. Asciugatura di a suluzione è di l'acqua di fanghiglia per evaporazione termica
(1) Asciugatrice à tamburu
(2) Asciugatrice à spruzzu
Data di publicazione: 17 dicembre 2024