Casi di Applicazione di l'Attrezzatura di Asciugatura à Vuoto Quadrata
- Eccu alcuni casi d'applicazione di l'attrezzatura di asciugatura à vuoto quadrata:
In l'industria farmaceutica
- Asciugatura di Medicini Sensibili à u Calore: Parechji ingredienti farmaceutici sò sensibili à u calore è propensi à a decomposizione, l'agglomerazione o u deterioramentu à alte temperature. L'attrezzatura di asciugatura à vuoto quadrata hè adatta per l'asciugatura à bassa temperatura di tali materiali. Per esempiu, in a pruduzzione di certi antibiotici, e materie prime sò piazzate in un essiccatore à vuoto quadratu. In cundizioni di vuoto, u puntu di ebullizione di u solvente in u materiale diminuisce è a forza motrice di trasferimentu di calore aumenta, permettendu un'asciugatura efficiente à una temperatura relativamente bassa. Questu assicura a stabilità è l'efficacia di l'ingredienti antibiotici mentre rispetta i requisiti GMP per a pruduzzione farmaceutica.
In l'industria chimica
- Asciugatura di Solventi Organichi - Cuntenenti Prodotti Chimichi: Certi prudutti chimichi cuntenenu solventi organici chì devenu esse recuperati durante u prucessu di asciugatura. L'asciugatori quadrati à vuoto ponu esse dotati di condensatori per recuperà i solventi organici mentre asciuganu i prudutti chimichi. Per esempiu, in a pruduzzione di certe resine, i precursori di resina sò dissolti in solventi organici. Dopu esse statu piazzatu in un asciugatore quadratu à vuoto, u solvente hè evaporatu sottu vuoto è recuperatu attraversu u condensatore, chì ùn solu permette l'asciugatura di a resina, ma riduce ancu l'inquinamentu ambientale è i costi di pruduzzione.
- Asciugatura di e polveri chimiche: In a pruduzzione di polveri chimiche cum'è u diossidu di titaniu, l'attrezzatura di asciugatura à vuoto quadrata pò esse aduprata per asciugà a polvere umida. A modalità di asciugatura statica di l'asciugatore à vuoto quadratu assicura chì e particelle di polvere restanu intatte è ùn si rompenu o agglomeranu facilmente durante u prucessu di asciugatura, mantenendu a dimensione di e particelle è a morfologia di a polvere.
In l'industria alimentaria
- Asciugatura di e miscele di bevande energetiche: Per i pruduttori di miscele di bevande energetiche, u prucessu di pruduzzione implica spessu l'asciugatura di fanghi o paste in forma di polvere. L'attrezzatura quadrata di asciugatura à vuoto pò esse aduprata per questu scopu. L'attrezzatura pò caricà a fanghiglia continuamente. Prima, a fanghiglia hè posta nantu à l'asciugatrice, è una parte di l'umidità hè estratta. Dopu, hè mandata à traversu una linea à altu vuoto per una ulteriore asciugatura finu à chì sia cumpletamente trasfurmata in polvere. Stu prucessu pò migliurà l'efficienza di pruduzzione è risparmià energia. In paragone cù i metudi tradiziunali di asciugatura, l'asciugatura à vuoto pò cunservà megliu i nutrienti è i sapori di l'ingredienti di a miscela di bevande energetiche.
YANCHENG QUANPIN MACHINERY CO.. LTD
Direttore di Vendite – Stacie Tang
MP: +86 19850785582
Tel: +86 0515-69038899
E-mail: stacie@quanpinmachine.com
WhatsApp: 8615921493205
Indirizzu: Pruvincia di Jiangsu, Cina.
Data di publicazione: 9 di maghju di u 2025