Asciugatrice à erpicatrice à vuoto Pistacchio
Classificazione: Industria agricula è di prudutti secundarii:
Introduzione di u casu: L'asciugatrice à vuoto Pistacchio adotta a modalità di riscaldamentu sandwich è à agitazione interna à u listessu tempu, cù una grande superficia di trasferimentu di calore è una alta efficienza termica; a macchina hè impostata per mischjà, in modu chì u materiale forma un statu di ciclu continuu in u cilindru, chì migliora ulteriormente l'uniformità di u riscaldamentu di u materiale; a macchina hè impostata per mischjà, in modu chì pò esse aduprata per asciugà senza intoppi fanghi, pasta è materiali pastosi.
I. Panoramica di u materiale di pistacchio: U pistacchio hè ancu cunnisciutu cum'è "senza nome". Panoramica di u materiale di pistacchio:
I pistacchi, cunnisciuti ancu cum'è "semi senza nome", sò simili à e noci bianche, ma sò diffirenti da elle in quantu sò screpulati è anu fessure. I pistacchi sò ricchi di vitamine, minerali è antioxidanti, cù caratteristiche di bassu cuntenutu di grassu, pocu calorie, ricche di fibre, hè una scelta saggia per a salute. Hè pruduttu principalmente in Siria, Iraq, Iran, suduveste di l'ex Unione Soviètica è Europa miridiunali. Xinjiang, Cina hè ancu cultivatu, u pistachju hè adattatu per una crescita nurmale in a regione, è hà un bon benefiziu ecunomicu, à u listessu tempu pò esse adupratu cum'è una eccellente spezia di cunservazione di u terrenu è di l'acqua.
II. Caratteristiche di l'asciugatrice a erpica aspirante al pistacchio:
1. A macchina adotta u modu di riscaldamentu sandwich è internu à u listessu tempu, una grande superficia di trasferimentu di calore, alta efficienza termica;
2. A macchina hè impostata per mischjà, affinchì u materiale in u cilindru formi un ciclu cuntinuu di u statu, è migliurà ulteriormente l'uniformità di u materiale riscaldatu;
3. A macchina hè impostata per mischjà, affinchì si possa realizà senza intoppi l'asciugatura di fanghi, pasta, materiale pastosu.
III. Campu d'applicazione di l'asciugatrice à erpicatrice a vuoto:
1. Industrie farmaceutiche, alimentarie, chimiche è altre per l'asciugatura di i seguenti materiali;
2. Per fanghi, pasta in pasta, materiali pulverulenti;
3. Requisiti per l'asciugatura à bassa temperatura di materiali sensibili à u calore;
4. Facile à ossidà, faciule à splode, un stimulu forte, materiali altamente tossichi;
5. Requisitu per a ricuperazione di solventi organici di u materiale.
Data di publicazione: 11 dicembre 2024